profilki

Strony

czwartek, 13 września 2018

2 NOWE ODPOWIEDZI!

Dzisiaj otrzymałam dwie nowe królewskie odpowiedzi!

Jak zapewne widzicie na zdjęciu jest to odpowiedź od księżnej Meghan z okazji urodzin oraz księcia i księżnej Cambridge z okazji urodzin ich syna księcia Georga.
W kopercie znajdowała się tradycyjna kartka ze zdjęciem księcia które zostało wydane z okazji jego 5 urodzin. Z drugiej strony standardowe podziękowania.




Podobnie z odpowiedzią od księżnej Sussex. Trochę zdziwił mnie dobór zdjęcia ale bardzo mi się podoba ;)


I kolejne dwie odpowiedzi lecą do kolekcji:



2 komentarze:

  1. Gratuluję piękne odpowiedzi a ja nadal czekam na odpowiedź od Harrego i Meghan z okazji ślubu i pomału zaczynam wątpić czy kiedykolwiek dotrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno przyjdzie :)
      Mi tez starasznie dlugo nie przychodzila odpowiedz z okazji narodzin ksiecia Louise ,az pewnego dnia zagoscila w mojej skrzynce ;) ;)
      Trzymam kciuki :)

      Usuń