profilki

Strony

poniedziałek, 7 maja 2018

Wyniki głosowania na najładniejszy pierścionek zaręczynowy

Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie kolejnej ankiety:

Żadnych głosów nie otrzymał pierścionek

Księżnej Laurentien 


Księżnej Mette-Marit 

Królowej Maximy

Księżnej Claire z Belgii 

Księżnej Mabel 

Królowej Letizi 

Księżnej Camilli 

Księżniczki Marty Luizy

Księżnej Claire z Luksemburga 



8 miejsce
1 głos otrzymał pierścionek 

Księżnej Charlene 

Księżnej Stephanie 

Księżniczki Madeleine  (pierwszy)



7 miejsce 
2 głosy otrzymał pierścionek

Księżnej Marie 


6 miejsce 
5 głosów otrzymał pierścionek 

Księżniczki Eugenie 




5 miejsce 
7 głosów otrzymał pierścionek 

Księżnej Catherine 

Księżnej Sofi 



4 miejsce
i 11 głosów otrzymał pierścionek 

Księżnej Mary


3 miejsce 
i 13 głosów otrzymał pierścionek 

Księżniczki Madeleine 



Na pierwszym miejscu znalazły się dwa pierścionki z 19 głosami pierścionek


Księżniczki Victorii 

Meghan Markle 

W związku z tym odbędzie się dogrywka w której zostanie wyłoniony pierścionek nr. 1, głosować można do czwartku :)

Jeszcze taka mała informacja dla czytelników którzy blog czytają na telefonach. Możliwe że większość wie ale kilka dni temu dostałam e-maila jak zagłosować w ankiecie gdy używa się tylko telefonu, a więc wystarczy zjechać na sam dół strony głównej i wyświetlić wersję na komputer. Po wyświetleniu tej wersji na prawym pasku znajduje się ankieta :)

Źródło zdjęć Pinterest



5 komentarzy:

  1. Ominęła mnie ankieta. Szkoda.
    Moje podium to: Victoria, Meghan i Mary.
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pierścionki.Każdy ma swój charakter i przedstawia coś innego.Nie sposób nie zwrócić na nie uwagi.Chyba każda kobieta chciałaby mieć taki w posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zastanawiam się nad tym aby poprosić swoją dziewczynę o ręke i szukam jakiegos eleganckiego pierścionka zaręczynowego. Może podpowiecie mi który z dostępnych tutaj https://diamanti.pl/ waszym zdaniem będzie najlepszym wyborem? Ja nie wiem na który się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  4. To racja, pierścionki z brylantami robią największe wrażenie. Ja sama mam na oku jeden model z https://diamanti.pl/brylanty - jestem ciekawa, czy narzeczony trafi w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy wszystkie są ładne i wyjątkowe. Mi osobiście ciężko byłoby wybrać jeden najładniejszy

    OdpowiedzUsuń