profilki

Strony

czwartek, 3 maja 2018

Q&A - odpowiedzi

W dzisiejszym poście odpowiem na wasze pytania także nie przedłużając zaczynamy 😃



Jak zaczęło się Twoje zainteresowanie rodzinami królewskim i która rodzina była pierwsza?

Moje zainteresowanie zaczęło się od oglądnięcia filmu "Wiliam i Kate" a więc pierwsza była brytyjska rodzina królewska.

Jaka jest Twoja ulubiona królewska suknia ślubna? 
Nie mam jednej ulubionej sukni bardzo mi się podobją suknie pań ze Szwecji oraz suknie ślubne Księżnej Stephanie i Claire z Luksemburga.












Kogo najbardziej a kogo najmniej z pośród rodzin królewskich nie tylko panujących lubisz?

Nie mam ulubionego członka rodzin królewskich jednak zbytnią sympatią nie darzę
 Księżnej Marie-Chantal z Grecji.


Jaka jest Twoja ulubiona Królewska odpowiedź?

Listy wysyłam od niedawna bo od września zeszłego roku i moim pierwszym listem był list do księcia Harry'ego z okazji urodzin i właśnie tą odpowiedź uznaję za moją ulubioną, bo była pierwszą a także byłam zachwycona odpowiedzią z Holandii i pięknym zdjęciem rodzinki. Także te dwie to moje ulubione :)



Czy chciałabyś zostać księżną?

Na to pytanie nie można wprost odpowiedzieć. Z jednej strony rola księżnej kojarzona jest z luksusem, ale to tylko jedna ta lepsza strona tego medalu. Jest też druga nie ustana obserwacja przez wiele ludzi, każdy nawet najmniejszy błąd krytykowany przez tysiące, brak swobodnego wyrażania opinii. Jednak na tą chwilę nie muszę wybierać bo żaden książę mi się nie oświadczył 😉.


3 ulubione królewskie śluby?


książę Carl Philip i księżna Sofia

książę Fryderyk i księżna Mary
książę William i księżna Kate
























Najpiękniejsza i najbrzydsza tiara?

Zacznę od najbrzydszej tiary, według mnie jest nią  Golden Poppies Tiara jest ona w posiadaniu Duńskiej Rodziny Królewskiej:


Natomiast najpiękniejsza według mnie jest Braganza tiara oraz The Danish Ruby Parure Tiara.
Królowa Sylvia ma na głowie Braganza Tiara
Crown Princess Mary of Denmark stunning in a shoulderless crimson gown which nipped in at the waist and featured a sweetheart neckline, top off with a glittering Ruby Parure tiara and a matching pair of diamond and ruby earrings, as she attended a traditional New Year's reception in Copenhagen on January 1, 2018



Który pałac królewski najbardziej chciałabyś zwiedzić?
Pałac Buckingham


 Jakie królewskie wydarzenie zeszłego roku najbardziej utkwiło Ci w pamięci?

Najbardziej w pamięci utkwiły mi zaręczyny księcia Harry'ego z Meghan Markle czyli wieść że książę w końcu ustatkuję i że znalazł miłość życia.

Dziękuję za wszystkie pytania naprawdę miło mi się na nie odpowiadało :)



https://pl.pinterest.com z tąd pochodzą wszystkie zdjęcia oprócz królewskich odpowiedzi 




3 komentarze:

  1. Widziałaś $lub Mary w telewizji lub w internecie?
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub Mary i Frederika oglądałam w internecie.

      Usuń
  2. W ubiegłym roku, miałam okazję zwiedzić Pałac Buckingham. Muszę powiedzieć, że to było niezwykłe uczucie przemierzać te piękne komnaty. Każdemu z fanów monarchii tego życzę!

    OdpowiedzUsuń