profilki

Strony

niedziela, 20 maja 2018

Ślub księcia Harry'ego z Meghan Markle - Moimi Oczami

Wczoraj w kaplicy na zamku Windsor sakramentalne "Tak" powiedzieli sobie książę Harry i Meghan Markle.
https://pbs.twimg.com/media/DdlNTCDXUAABjxg.jpg

Rano pałac poinformował jakie tytuły po ślubie otrzymają książę Harry i Meghan.
Jego Królewska Wysokość książę Sussex, hrabia Dumbarton, baron Kilkeel oraz Jej Królewska Wysokość księżna Sussex, hrabina Dumbarton, baronessa Kilkeel, spodziewałam się że para otrzyma tytuł pary książęcej Sussex także nie było to dla mnie zaskoczeniem.
https://pbs.twimg.com/media/DdjggrPXkAAQRkC.jpg
Jednak sporym zaskoczeniem był dla mnie strój księcia Harry'ego który wystąpił w mundurze, nie twierdze że to było złe zaskoczenie wręcz przeciwnie bardzo dobrze według mnie lepiej niż William w dniu swojego ślubu siedem lat temu. Na szczęście nie zgolił brody która do niego pasuje idealnie.
https://pbs.twimg.com/media/Ddj0U5iV0AITG3D.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DdkDEydV4AAhYCF.jpg

Książę George i księżniczka Charlotte doskonale wypełnili swoje obowiązki na ślubie wujka.

Podobne zachowanie księcia Harry'ego i księżniczki Charlotte:
https://pbs.twimg.com/media/Ddkbfe1X0AAGt2y.jpg:large

Pojawienie się panny młodej było takie ekscytujące i Meghan wcale mnie nie rozczarowała wyglądała pięknie w tej klasycznej sukni a cała ceremonia była bardzo piękna.





Mama Meghan nie mogła ukryć wzruszenia.


Nie zabrakło pocałunku księcia i księżnej Sussex na schodach przed kaplicą.

a także w powozie



Wieczorem natomiast odbyło się prywatne przyjęcie
  





I na tym zakończył się wczorajszy wielki dzień pary. Książęca para swoją noc poślubną spędziła na zamku Windsor. Cała ceremonia bardzo mi się podobała a od pary biła miłość. A co wy myślicie o wczorajszym dniu?

Źródło zdjęć Pinterest

5 komentarzy:

  1. Suknia z przyjęcia jest taka cudowna i tak żałuję,że nie ubrała jej rano.Oczywiście w zmienionej troszeczkę wersji,dostosowanej do dress code.Zdecydowanie lepiej podkreśla urodę Meg i to jest mój główny zarzut do sukni Givenchy.Ładna,skromna,ok.Ale nie zachwycała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że urok tej drugiej suknie polegał na pokazaniu odkrytych ramion, a w kościele Meghan nie mogła ich odkryć. obie suknie odzwierciedlają styl księżnej a to najważniejsze :)

      Usuń
  2. Ta druga suknia ma w sobie coś wyjątkowego, czego nie ma pierwsza. Choć w kaplicy Meghan wyglądała pięknie :)
    Cieszę się bardzo widząc radosnego Harry'ego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A w Polsce w związku ze ślubem posypała się fala krytyki na Brytyjską RK w sprawie Alfiego Evansa za brak reakcji w tej sprawie,czyżby nie mogli im tego wybaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślub był bardzo wzruszający. Meg w sukni wyglądała ślicznie- jak laleczka. Suknia nie zrobiła na mnie jednak efektu wow!
    Wzruszyłam się na kazaniu o miłości.
    Harry bez problemu włożył obrączkę na palec Meg, w przeciwieństwie do brata, 7 lat temu.
    Pocałunek na schodach kaplicy był zwięczeniem całej uroczystości.
    Suknia zcwesela olśniewająca!! Szkoda, że nie mogliśmy zajrzeć za kulisy. Ja chętnie posłuchałabym przemówień.
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń