profilki

Strony

środa, 9 maja 2018

Nie ma to jak mama!- księżna Mary

Często na różnych polskich "stronach" gdy pojawi się jakiś wpis o jakiejś księżnej/księżniczce/królowej oraz o jej dziecku zaraz jest pełno "doinformowanych" osób które piszą że ona nie kocha dzieci że od wychowania są niańki i że się nie zajmuje swoimi dziećmi.
Jestem ciekawa skąd mają informatorów w pałacach w całej europie?
Jednak takich relacji nie da się udawać, dlatego postanowiłam przygotować post ze zdjęciami księżnej Mary z jej dziećmi.






















Źródło zdjęć Pinterest




5 komentarzy:

  1. dobrze zrobione ustawki,ciekawa jestem jak mary zajmuje sie dziecmi.prowadzic za raczke i rozdawac usmiechy to nie takie trudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak wydaje mi się, że gdyby Mary na co dzień nie poświęcała dzieciom uwagi, to one by się do niej nie garnęły w sytuacjach półoficjalnych czy oficjalnych. Warto też zauważyć, że często fotografowano Mary gdy odbierała dzieci z przedszkola i sama je odwoziła do domu rowerem.

      Usuń
    2. Też trzeba patrzeć na to że dzieci nie są zakłopotane, wiec jest to dla nich naturalne a nie wymuszone przy aparatach.

      Usuń
  2. Każdą złośliwość można wymyśleć,ale to raczej świadczy o tych osobach niż o tej,która jest krytykowana.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możemy oceniać jaką Mary jest matką, bo jej nie znamy z tej strony.
    Wydaje mi się, że tak jak może najlepiej opiekuje się dziećmi.
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń