profilki

Strony

wtorek, 22 maja 2018

14 rocznica ślubu króla Felipe i królowej Letizi - para na przestrzeni lat

Prawdopodobnie wszyscy jeszcze przeżywamy sobotni ślub księcia Harry'ego i księżnej Meghan, tymczasem czternaście lat temu w takich emocjach była Hiszpania. 14 lat temu następca tronu Hiszpanii poślubił Letizie Ortiz Rocasolano pochodzącą z ludu, rozwódkę i dziennikarkę, a co najważniejsze miłość swojego życia.
Mimo nie sprzyjającej pogody bo nawet deszcz i grad postanowili wpaść na ślub para jest już ze sobą czternaście lat i stworzyli szczęśliwą i kochającą się rodzinę wraz ze swoimi dwoma córkami Leonor i Sofią. Z okazji tej rocznicy postanowiłam przygotować post gdzie zobaczymy jak para zmieniła się od dnia swojego ślubu do teraz.

2004 rok 

Rok 2005


2006 rok

 2007 rok


 2008 rok

2009 rok

2010 rok

2011 rok

2012 rok

2013 rok

2014 rok

2015 rok 

2016 rok

2017 rok

2018 rok

Co myślicie o tej parze?
Źródło zdjęć Pinterest

2 komentarze:

  1. Jak ten czas leci,to widać po dzieciach.Uzmysłowiłam sobie patrząc na zdjęcia z inauguracji panowania,jak inflatki wydoroślały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyli udaną parę��
    Na samym początku (lata 2003 do 2005) nie należeli do grona moich ulubieńców i mało się nimi interesowałam.
    Widziałam ślub na yt, po narodzinach Leonor bardziej zainteresowałam się Letizią i Feliepe. Szukałam informacji na zagranicznych portalach.
    Do dzisiaj ta para nie należy do moich ulubieńców alw dażę ich szacunkiem, śledzę kreacje królowej iraz jak rosną księżniczki. Od początku uważam, że jest zbyt szczupła.
    ania_lroyal

    OdpowiedzUsuń