profilki

Strony

wtorek, 20 marca 2018

Zabawne zdjęcia królowej Maximy

Dzisiaj chciałam wam pokazać wam zabawne zdjęcia królowej Maximy. Mam nadzieje że dzięki nim uśmiechniecie się :)

Máxima!  Oeps!!!


Máxima Zorreguieta, estilo libre


Queen Maxima of the Netherlands. I just like how cute she looks here.

La Reine Maxima Des Pays Bas AÌ€ La Haye Le 22 Mars 2017 12

Maxima supports Dutch sporters at the Olympics

Maxima.bmp 300×410 pixels

Gerelateerde afbeelding

Image du Blog vivamaxima.centerblog.net

theroyalsandi: Queen Máxima of the Netherlands... - Royal Rumormonger

Gerelateerde afbeelding

Europe's Royals — theroyalsandi: Queen Máxima meets wellwishers as...

Queen Maxima. Funny.

Afbeeldingsresultaat voor maxima funny foto's

Może to nie zdjęcie ale i tak zabawne (odważne) swoją drogą ciekawe jak Królowa by na prawdę wyglądała w takim kapeluszu :)
Gerelateerde afbeelding

Które zdjęcie najbardziej was rozbawiło?,


Źródło zdjęć : https://www.pinterest.com.au

2 komentarze:

  1. Maxima jest chyba najbardziej rozesmiana królową na świecie gif z krówka jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Gif z krową wygrywa :)

    Maxima ma tak piękny uśmiech, że czasami jak o niej czytałam a miałam zły humor, gdy zobaczyłam załączone zdjęcie z jej uśmiechem, też się uśmiechnęłam!

    OdpowiedzUsuń