profilki

Strony

niedziela, 24 lutego 2019

NOWE ZDJĘCIE VICTORII I DANIELA Z OKAZJI 10 ROCZNICY OGŁOSZENIA ZARĘCZYN


Wczoraj piękne zdjęcia dzieci, a dzisiaj urocze zdjęcie rodziców. 24 lutego 2009 roku poinformowano że dziedziczka tronu Szwecji zaręczyła się 
z Danielem Westlingiem po przez wyemitowane w telewizji orędzie. Na nagraniu znajdowała się para królewska oraz narzeczeni. Wideo możecie zobaczyć poniżej w języku szwedzkim (niestety nie udało mi się znaleźć wersji z angielskimi napisami).

Po południu odbyła się konferencja z udziałem narzeczonych podczas której para zdradziła że ślub jest planowany na lato 2010 roku. Victoria i Daniel opowiedzieli także o chwili zaręczyn. A miało to miejsce w zimowy dzień podczas spaceru. Księżniczka opowiadała: Daniel powiedział, że chciałby, żebym coś przeczytała. Przeczytałam wspaniałą mowę, którą napisał o Naszym wspólnym czasie, o Naszych doświadczeniach i o tym, co lubimy robić, włączając specjalne daty i wydarzenia. A następnie ukląkł w śniegu i oświadczył mi się. A ja powiedziałam: tak, tak, tak. Daniel przyznał że był bardzo zdenerwowany i choć miał nadzieje że Victoria powie "tak" to nie był do końca pewny jej odpowiedzi. 
Crown Princess Victoria of Sweden and Mr. Daniel Westling announced their engagement during a press conference at The Royal Palace on February 24, 2009 in Stockholm, Sweden. The wedding is planned to take place early summer of 2010. (Photo by Patrik Osterberg-Pool/Getty Images)

Crown Princess Victoria of Sweden and Mr. Daniel Westling announced their engagement during a press conference at The Royal Palace on February 24, 2009 in Stockholm, Sweden. The wedding is planned to take place early summer of 2010.

Princess Victoria Photos: Princess Victoria of Sweden Announce Her Engagement to Mr. Daniel West

3 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcie- chyba najlepsze Victorii i Daniela,jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie niewiarygodne że to już 10 lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to bez sensu świętować rocznicę ogłozszeni zaręczyn. Bardzo ładne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń