profilki

Strony

poniedziałek, 28 stycznia 2019

PSEUDONIM KSIĘCIA GEORGA

Five-year-old Prince George of Cambridge laughed and giggled at the wedding– and even led his fellow pageboys in a game of soldiers marching around the church drive after the ceremony.
Od zawsze wiadomo, że członkowie rodziny królewskiej mają pseudonimy na przykład książę William przez swoją matkę nazywany był  "Wombat" natomiast księżna Kate nazywana była  “Squeak". Królowa Elżbieta od dziecka przez najbliższą rodzinę nazywana jest "Lilibet".
Kate Middleton back championing mental health with Prince William by her side – live updates

Ostatnio dowiedzieliśmy się, jaki jest "nowy" pseudonim księcia Georga. 
Nowy, ponieważ podczas królewskiej wizyty w Kanadzie, księżna Kate nazywała syna “Poppet”.
Prince George of England playing with bubbles in Canada

Pewna kobieta spotkała księcia George na spacerze z siostrą księżniczką Charlotte oraz ich babcią Carole Middleton. Kobieta została poproszona przez ochronę, aby nie robiła dzieciom zdjęcia. W  tym czasie 
George zaczął głaskać jej psa. W tym czasie kobieta nachyliła się obok księcia i zapytała go, jak ma na imię, chociaż oczywiście wiedziała. Ku jej zaskoczeniu George odpowiedział z wielkim uśmiechem na ustach, że ma na imię Archie.

Kobieta powiedziała: "Zostałam poproszona przez ochronę, bym nie robiła zdjęcia dzieciom, czego nie zrobiłam, ale George zaczął głaskać mojego psa. Żeby być przyjacielską, zaczęłam krótką rozmowę z George'em i zapytałam 
go, jak ma na imię, choć oczywiście to wiedziałam. Ku memu zdziwieniu powiedział: "Nazywam się Archie" z wielkim uśmiechem na twarzy.Nie wiem, dlaczego nazywa się Archie, ale dzieci często bawią się swoimi imionami i myślę, że to jest piękne. "

Myślicie że na co dzień tak zwracają się do niego rodzice i najbliżsi?

1 komentarz:

  1. Myślę, że Poppet to nie jest żaden pseudonim. Kate mówiła tak zarówno na George'a, Charlotte, jak i William na Kate...
    Co do Archie'go to jestem bardzo ciekawa dlaczego akurat to imię wybrał George ;)

    OdpowiedzUsuń