profilki

Strony

sobota, 28 lipca 2018

POŚMIEJMY SIĘ RAZEM! KAROL I DIANA MIELI CÓRKĘ - TEORIA SPISKOWA.

Dzisiaj przyjrzymy się kolejnej, już drugiej teorii spiskowej. Post proszę traktować z przymrużeniem oka ponieważ powstał on w celu humorystycznym.
Przeglądając różne strony natknęłam się na kolejną "ciekawą" teorię spiskową według której książę Karol i księżna Diana mieli biologiczną córkę.

Ktoś zaraz zada pytanie jak to możliwe że nikt tego nie zauważył, skoro żyła pod ciągłą obserwacją mediów? Tu jednak z wyjaśnieniem przychodzi teoria. Jak wspomniałam wcześniej biologiczną córkę, więc Diana nie musiała jej urodzić.

Według twórców tej teorii, zanim królowa wyraziła zgodę na ślub kazała zrobić badania na płodność.
Więc od Diany została pobrana komórka jajowa, a od księcia wiadomo co.
I w laboratorium doszło do zapłodnienia komórki.

A gdy tak się stało lekarz pracujący tam potajemnie wykradł zarodek i wszczepił go swojej żonie.

Według teoretyków kobieta ma na imię Sara i mieszka incognito w małym miasteczku w Nowej Anglii.

Mam nadzieje że post wam się podobał i was chociaż trochę rozbawił :) 


4 komentarze:

  1. Hahaha słyszałam już kiedyś o tym xd czego to ludzie nie wymyślą ;p /Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć,że wielu głupot już słyszałam i czytałam,a ta będzie na szczycie tej listy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzka wyobraźnia nie zna granic naprawdę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim zdaniem biologiczme dzieci się rodzi bo co dawczyni komórek jest biologinczną matką wszystkich dzieci które z tych komórek powstały. Komórka to tylko geny nic więcej w tym przypadku ta kobieta jest biologiczną córką swoich rodziców od swojej matki poza fenami wzieła wwzystko od pokarmu po podejrzewam krew i inne

    OdpowiedzUsuń